Translate

onsdag den 5. september 2012

Nye Chokolader

Så er tiden ved at være "Hjemmelavet fyldt chokolade tid" og jeg er i fuldt sving, skal bla. have 150 stk. chokolade med til familiefest inden længe så jeg har travlt..jeg er også i gang med forberedelserne til Dyrhøjgårds efterårs marked som er lige først i November, der er mange forskellige boder og jeg sælger bla. lækker chokolade som jo selvfølgelig er hjemmelavet..nå jeg smider lige et par billeder på siden her og så må jeg finde ud af hvilke opskrifter der skal ud..i denne omgang:D



Marcian abrikos fyld med et pift af rosa peber og salt,  flødechokolade  i kanten og mørk  i bunden

Hvide hjerter fyldt med Jordbær

Lakrids/kaffe /marcipan overtrukket med fløde chokolade


Marcian abrikos fyld med et pift af rosa peber og salt

4 kommentarer:

  1. Eh uhmmm hvor lyder det bare godt, tænderne løber bare i vand.

    SvarSlet
  2. Hej Anita og tak..de smager skøønt og anderledes..det er sjovt at prøve nogle nye opskrifter og selv finde på..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor kan man finde opskriften til de her lækker chokolader, så man selv kan få lov at smag..? :D

      Slet
    2. Hej Rikki Sommer..
      Jeg skal lige finde opskrifterne frem så lægger jeg dem ud i løbet af week-enden.
      Anne

      Slet